2 Mayıs 2012 Çarşamba

Village,

  Dün geceki  misafirimiz  10 cm den büyük ,  önce Yarasa zannettim
cama  öyle bir şiddetle çarpıyordu ki    bu kadar büyük bir kelebek daha önce
hiç görmemiştim.

Manolya çiçekleri gibi  Ayva çiçekleri,
küçük bir ağaç  fakat üzeri çiçek dolu
eğer çiçeklerin tamamı  Ayva olsa ağaç taşımaz.

Bu ayakkabıları atmaya kıyamadım köye getirdim
burada  çabuk eskidi giyilmeyecek duruma geldi
yine atamadım  saksı yaptım  içine Frezya diktim


Mavi Sırtlı misafirimizi  ilk kez gördüm.
Bana kendilerini tanıtmak için teker teker ziyaretime geliyorlar
 araştırdım  pek bir bilgi bulamadım.
Kesinlikle    iyi bir görevi vardır

Bunun güzelliğine bakın özenle işlenmiş
adı Boynuzlu  diye geçiyor   detaylı bilgi edinemedim.

Karşımda kar'lı Uludağ
geceleri  6-7 derece.

Henüz Domates , Biber,  Salatalık ekmedik
havanın ısınmasını bekliyoruz.  

Ispanaklarımız

2 yorum :

Alice dedi ki...

ayyy teyze şahane fotoğraflar! nasıl da yakalamışsın böcekler bile sanat eseri! uludağ muhteşem duruyor! köydeyken karlı halini hiç görmemiştim böyle. hep yazın geliyoruz ya genelde.

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Çok teşekkür ederim,
Ayzer ayakkabıları tanıdınmı?
Tuğrul'a göster biri senin ikisi onun .