22 Aralık 2010 Çarşamba

CARROT CAKE

Havuçlu keki
 mutfakla ilgili olan
 herkes bilir
  çok eskiden yediğimde hiç  beğenmemiştim
onun için yapmayı hiç düşünmediğim  kek çeşidiydi.
dün lk kez  yaptım
o kadar güzel olduki anlatmam  yarısını afiyetle  yedim.
İÇİNDEKİLER:
dört adet orta büyüklükte havuç,
1 tatlı kaşığı tarçın,
yarım limon,
1 limon kabuğu rendesi,
1 su bardağı toz şeker
bu malzemeyi  karıştırdım
üzerini kapattım 5 saatten fazla bekledi
çok az sulanmıştı , süt ilave ettim yarım su bardağı kadar
3 yumurta  ,
1 çay bardağı sıvı yağ,
100 gr dan az tereyağı
200 gr un  ,unu eledim ,
bir çay kaşığı karbonat veya kabartma tozu
cıvık bir hamur olacak
160-170 derece  fırında
pişirdim
Isırdığınızda :))
tarçın tadı ayrı, havuç tadı ayrı, limon kokusu ayrı bir lezette

bayram havası 
Afiyet olsun. 


 

Hiç yorum yok :